torsdag 29. september 2011

Tur til Rauna og Havika September 2011.


Jeg var så heldig å få lov å være med Fotograf Torbjørn Henriksen på tur ,
vi var også en tur på Rauna , det var kjempegøy siden der har jeg aldri vært før ,så for
meg var det en eksotisk opplevelse ,det sies at det skal være tre vikinggraver på Rauna og fyret er bygd oppå en av de , det er få som har vært på Rauna ,pga det store deler
av året ikke er lov å gå i land der pga hekking og klekking , noen fiskere sier det spøker utenfor Rauna .
Jeg håper du liker opplevelsen bildene mine gir deg.
Jeg setter også pris på om du skriver en kommentar i kommentarfeltet .

Jeg har en egen kanal på youtube ,siden jeg liker å vise fram bildene mine med musikk. den kan du finne her.
Min Kanal på youtube
Ha en nydelig dag.

2 kommentarer:

Hav-Vik sa...

Nydelige bilder! Jeg elsker Lista og farvannene rundt :-) Jeg er fra Spind, har bodd mye borte tidligere - når jeg lengter "hjem" er det alltid til Lista strendene - over og under vann :-)Dette er eventyrlandet slik jeg kjenner det :-)))

Unknown sa...

Tusen takk ,ja Lista er eventyrlig på mange måter ,så skjønner godt at du lengter hjem ,det gjør vel alle når de først har fått Listalandet i blodet ,O) ha en flott ettermiddag.