onsdag 28. september 2011

Miss Lister 2011 ,vant tur til New York

 

 

 


Historiens første Miss Lister ble kåret på American Festival 2011 ,
Thea kristine Helvig Ekornrød ,vant en tur til New-York i annledning 17 mai ,neste år
hun vant også lommepenger til turen.
Hun var en verdig vinner ,hun strålte under hele festivalen og sang som en engel.
Konkurransen var morsom , det var smarte flotte sterke jenter som deltok.

Les også denne artikkelen i Farsunds Avis.
Historisk Miss Lister Vinner


Det herjet kugalskap i bygda før Missekonkurransen , kritikk fra kvinnelige Politikere ,
de gikk sterkt imot denne Missekonkurransen og boikottet den.
Les reaksjonene deres mot konkurransen her.
Misfornøyd Med Missekåring.

Hva med å starte deres egen konkurranse om hvem som er den beste Listakjerringa ? ,jeg melder
meg gjerne som fotograf .

Jeg gleder meg til neste år ,hvem vil ikke vinne en tur til New-York ?
Hadde jeg vært ung ,smart og velpleid ,hadde jeg meldt meg på ,siden jeg drømmer virkelig
om en tur til denne verdensbyen .
Det er uendelig mange flotte jenter i distriktet ,så meld dere på .

God tur til Thea Kristine , må du stråle like mye i Brooklyn på 17 mai feiringen der ,som
du gjorde på American Festival ;O) jeg skulle gjerne vært med som fotografen din ,så hvis
det er noen der ute , som vil sponse meg , så er det bare å ta kontakt med det samme.
Les alt om American Festival her.
American Festivals Hjemmeside

Amerikansk Blogg , om American Festival  Lista  Norge
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: