tirsdag 27. september 2011

Nidar Bergene Melk , Fotokonkurransen


 


Pga alle dere , som følger med på hva jeg driver med ,så vant jeg 1 plass i vest-agder
med dette bildet fra Havika på Lista ;O)
Jeg fikk ett års forbruk av Sjokolade ,ikke småtterier ,men har nå
gitt vekk det meste og har en sjokolademoms ,som er innom annenhver helg ,så
den forsvinner fort.

Uansett kommer jeg ikke til å delta i fotokonkurranser lenger ,der folk må stemme
på bildet for at en skal vinne .
Siden det er mange bedrifter sin måte å skaffe seg ett stort bildegalleri på ,uten
at fotografen sitter igjen med noen rettigheter , der bilder kan bli brukt fritt i reklamekampanjer etterpå. .


Men uansett tusen takk til alle dere som stemte på meg.

Jeg elsker dere alle .

Farsunds Avis skrev en artikkel om dette ,den kan du lese her.
Artikkel i Farsunds Avis
Posted by Picasa

1 kommentar:

Sjokolademoms sa...

Nomm nomm