fredag 27. januar 2012

God helg fra Huset i skogen


klikk på bilde for å se alle bildene. Etter snøværet forrige natt ,har det blitt så koselig her i skogen.
Fyr i peisen og jeg har pyntet med noen friske blomster ,roser ,tulipaner og primula.
akkurat det som skal til for at en skal føle at våren er i emning ett sted der under snøen.

Men akkurat nå er det å kose seg mest mulig ,har sett en tendens til at andre tror de vet
hva som gjør meg lykkelig ,kanskje de ikke er så lykkelige selv.
Og derfor må fortelle meg hva jeg burde savne ,det er ikke sikkert jeg hadde vært så mye mer lykkelig da .
Jeg er iallefall Lykkelig her og nå og det kan faktisk ikke bli bedre.

Ha en flott Helg ,jeg håper du koser deg der du nå ,selv om du kanskje ikke har oppfylt alle kriterier som
andre mener du bør oppfylle før du kan si du er lykkelig.

Enhver er sin egen lykkesmed.

Ingen kommentarer: