søndag 2. oktober 2011

Den siste uken i September , Lista 2011











Den siste uken har vært magisk på mange måter , med den tykke havskodda som har lagt seg som
ett teppe over Listalandet .

Jeg var  på ett inspirerende Fotokurs  ,med Torbjørn Henriksen  i regi av Farsund Fotoklubb  , der vi var ute i Verevågen og hadde oppgaver i samsvar med kurset , dessverre fikk jeg ikke med meg dagens kurs ,
Men jeg håper på ett kurs til med Torbjørn Henriksen  i Desember om potrettfotografering.

Jeg har blitt forespurt om flere typer oppdrag  ,firma ,forlag og privatpersoner som har ønsket å kjøpe bildene mine ,
Så det blir spennende å se sluttresultatet av dette.
Nå er det makrofotografering de neste dagene , siden jeg har en makrolinse på prøve , 
jeg har fått ett nytt og spennende leketøy ,der mulighetene er uendelige .
Så tusen takk til deg Mester Helge Hansen som låner meg denne  ,du er bare toppen.






Ingen kommentarer: