lørdag 1. oktober 2011

Fotokurs Med Farsund Fotoklubb ,Bilder fra Verevågen

 

 

 
                                      En Fargeklatt i landskapet.
 
                                              
 

 
                                      Årets siste nyperose.
 
                                                         Naturens eget kunstverk
 
                                                                
 
                                    Her knipses det intenst .
 
                                       Toppmodell Lista.


I dag har jeg lært så mye at hodet svømmer over av informasjon ,iallefall føler jeg
at jeg har fått ett helt nytt kamera , at jeg har ubegrenset med muligheter ,så dette tar litt
tid og fordøye .
Men det er alltid gøy å lære noe nytt , det gir livet nye perspektiver.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Hilde sa...

Fine bilder ble det iallefall. Veldig flott!
Hilde

Unknown sa...

tusen takk ,O) gleder meg til neste kurs jeg.