onsdag 28. september 2011

Høst med Strømmen Lista

 

 

 

 

 

 

 


Strømmen og Bøensbakkene er  mine favorittsteder om høsten , det
er aldri kjedelig å vandre rundt der ,det finnes alltid ett hav av motiver .
Denne dagen var jeg bare rundt og koste meg , helt alene for ikke å
gå glipp av noe , jeg er vel litt av en ensom ulv , når jeg er rundt å tar bilder ,siden
det sikkert er kjedelig å følge mitt tempo for en som ikke har samme interessen .
Det er bare deilig å kjosse rundt og knipse.

Om høsten pleier jeg å bli veldig kreativ å finne på mye rart ,det er noe helt eget med
denne årstiden.
Farger popper opp i hodet mitt hele tiden , løv ,gresskar ,rognebær ,lyng osv
  Det er tiden for å sitte hjemme om kveldene  og lage noe koselig ,når det stormer ,blåser og hyler
rundt hushjørnene .
Ingenting er vel bedre å sitte å pusle med en hobby ,tenne levende lys ,drikke ett glass rødvin og
høre på stemningsfull musikk  .
Nå  gleder jeg meg til Jul , det har jeg gjort siden i sommer.
Men først håper jeg på nydelige Høstfarger og fine dager  , en god stund framover.

Posted by Picasa


2 kommentarer:

Anita sa...

Kjempefine bilder! Høsten er en av de fineste årstidene :)

Unknown sa...

ja gleder meg alt til våren jeg og lammene dine ;O)