fredag 30. september 2011

Den stakkars Møllen og Test av Makrolinse

 

 


Etter makrokurs sist onsdag med Farsund Fotoklubb ,fanget jeg en møll og satte i kjøleskapet
så den skulle være medgjørlig å ta bilder av etterpå , ( gå i dvale ) jeg følte det var litt hjerteskjærende ,
den skalv og frøs da den kom ut igjen.
men den er i live ,den er ute å koser seg med å fly mot lyset akkurat nå ,
den avbildet jeg med en vanlig linse ,så kom en hyggelig fyr med en makrolinse jeg
kunne prøve , jeg fikk ikke prøvd den så mye ,men det kommer nok etterhvert , her var iallfall
ett testresultat av bruk av makrolinse.
regner med at det blir gøy etterhvert.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

min hverdag sa...

wow, utrolig stilig og fasinerende:)
vil og ha macrolinse

Unknown sa...

Ja det må du skaffe deg ,møllen var ikke tatt med makro men med vanlig standardlinse til kameraet .
men det er så gøy med makrolinse ,føler jeg har fått ett storslagent leketøy.

min hverdag sa...

dette fotokurset ser veldig moro ut.men desverre ikke tid til det:(